Obaveštenje građanima iz policije o dostupnosti upravnih poslova


Iz Policijske uprave vukovarsko-sremske podsećaju građane da, ukoliko žele, imaju mogućnost podnošenja zahteva za novu ličnu kartu i druge isprave u nadležnoj policijskoj upravi ili policijskoj stanici, uz pridržavanje svih epidemioloških mera.
Nakon proglašenja epidemije bolesti COVID – 19, Hrvatski sabor je usvojenim dopunama zakona propisao kako su određene isprave građana, preciznije: lične karte, pasoši, vozačke dozvole, oružni listovi i iskaznice za strance, čiji je rok važenja istekao nakon proglašenja epidemije 11. marta 2020. godine i dalje važeće, kako građani, zbog eventualne privremene nemogućnosti ishođenja javne isprave, ne bi imali posledice.
Iako su spomenute javne isprave građana i dalje važeće, i to do 30 dana od dana proglašenja kraja epidemije, referade upravnih poslova u Policijskoj upravi vukovarsko-srijemskoj i resornim policijskim stanicama prilagodile su organizaciju rada epidemiološkoj situaciji kako bi osigurali dostupnost poslova prijavništva, poštivajući pritom epidemiološka uputstva i preporuke za sprečavanje širenja koronavirusa, navode iz PU vukovarsko-sremske.
Shodno tome, radno vreme upravnih poslova u Policijskoj upravi vukovarsko-sremskoj i Policijskoj stanici Vukovar organizovano je u dve smene, te građani ukoliko žele mogu podneti zahteve za izdavanje isprava svaki radni dan od 7,30 do 20 časova.
U ostalim policijskim stanicama na području Policijske uprave vukovarsko-sremske radno vreme upravnih poslova sa strankama je svaki radni dan od 7,30 do 14,30 časova, a utorkom od 9 do 16,30.