16. February 2025.

RADIO BOROVO 100.7 FM

Prijatelj u svakoj kući

Istok Hrvatske sve atraktivniji stranim turistima

Prošla godina bila je rekordna, kada je reč o dolascima i noćenjima stranih turista na području naše županije, a pozitivni trendovi nastavljeni su i početkom ove godine.

U prva dva meseca ove godine na području Vukovarsko-sremske županije zabeležen je rast dolazaka za 17,91 % i noćenja za 22,16 % u odnosu na isti period prošle godine.

U januaru i februaru zabeleženo je nešto više od 13.600 dolazaka i ostvareno je više od 19 hiljada noćenja. Turističke radnike na području naše županije posebno raduje nastavak porasta dolazaka stranih gostiju koji su u prošloj godini ostvarili porast od 17,7 % u dolascima i 18,22 % u noćenjima u odnosu na 2018. Tačnije, 2019. godine Srem i Slavoniju posetilo je 16.686 stranih turista koji su ostvarili 35.831 noćenje što predstavlja najbolji rezultat inostranog turističkog prometa u poslednjih 20 godina.

– Srem i Slavonija imaju pomno osmišljene turističke proizvode i atraktivnu turističku ponudu te jasno zacrtanu strategiju razvoja turizma, a poznati su po gostoljubivosti, sjajnoj eno-gastro ponudi i bogatoj kulturnoj baštini – rekao je župan Božo Galić na konferenciji za medije u Vinkovcima.

Rujana Bušić Srpak, direktorica Turističke zajednice Vukovarsko-sremske županije istakla je da je trend porasta turističkog prometa rezultat sistematskog rada, nastupa na sajmovima i posebnih prezentacija te novog pristupa marketinškim aktivnostima.

– Doprinos pozitivnom trendu turističkog prometa dao i rekordan broj stranih novinara koji su boravili prošle godine na našem području. Od ukupno 18 studijskih putovanja, 14 ih se odnosilo na novinare te dve grupe TV ekipa i još dve turističkih agenata. To je rezultiralo brojnim reportažama, između ostalih i onoj na deset stranica o Hrvatskom Podunavlju u francuskom časopisu Le Figaro, što je iznimna reklama – zaključila je Bušić Srpak i najavila nastavak implementacije brendiranja na području Srema i Slavonije.

Brendiraju se destinacija i turistički proizvodi.

– Uz destinaciju brendiraju se i turistički proizvodi. Kao temelj za nastavak rada na snažnijoj promociji, ali i razvoju proizvoda dva su velika realizovana projekta – „Analiza rečnih krstarenja u Republici Hrvatskoj“ i „Marketinški plan turizma Vukovarsko-sremske županije, koji je realizovan kao deo velikog projekta Strateškog marketinškog plana turizma Slavonije s planom brendiranja – ističe direktorica županijskog TZ-a.

Na predstavljanju turističkih rezultata i projekata Srema i Slavonije predstavnicima lokalnih turističkih zajednica i ugostiteljskih objekata, nosiocima oznake Okusi Srijema i Slavonije, uručene su ploče s novim logotipovima, zasnovanim na sloganu „Protkani zlatom“. U sklopu projekta i web stranica Turističke zajednice Vukovarsko-sremske županije dobila je prepoznatljiv dizajn, usklađen s novim vizualnim identitetom, navode iz Vukovarsko-sremske županije.

Foto: VSŽ

Radio Borovo | Newsphere by AF themes.