Nazovite nas: +385 (0)32 438 238

Polaznici vukovarskih dečjih vrtića posetili gradsku pijacu

Udruženje hrvatskih tržnica u sklopu projekta “Vrtići i škole na tržnicama” izdalo je ilustrovanu slikovnicu i društvenu igru “Šetnja tržnicom” autorke Marije Martinko, s ciljem podsticanja stvaranja navika konzumacije domaćih proizvoda kod najmlađih. Grad Vukovar uključio se u provođenje ovog projekta, kako bi kod dece polaznika vukovarskih vrtića, kroz edukaciju i igru, delovali na stvaranje zdravih navika koje utiču na kvalitet života i podučili ih o važnosti zdravog načina prehrane.

– Sama slikovnica zamišljena je kao jedna šetnja pijacom i u njoj se navodi šta se sve može naći na pijaci i odakle to dolazi – rekao je upravnik vukovarske Gradske pijace Igor Antolović.

Uz prigodan program i druženje sa polaznicima svih vukovarskih vrtića, na Gradskoj pijaci u Vukovaru gradonačelnik Ivan Penava podelio je svoj deci, koja su došla u pratnji vaspitača, primerke ove slikovnice.

– Decu iz gradskih vrtića smo pozvali danas ovde, kako bismo edukativno delovali na njih i pomogli im u stvaranju navike dolaska na gradsku pijacu i kupovine najzdravijih proizvoda koji se nalaze na tržištu, a to su proizvodi hrvatskog seljaka. Svesni smo da u današnjem svetu mali poljoprivredni proizvođači u marketinškom smislu ne mogu parirati velikim
trgovačkim lancima. Zato želimo promovisati hrvatskog seljaka i OPG-ove u našem okruženju – rekao je gradonačelnik Penava.

Tokom posete vukovarskoj Gradskoj pijaci, mališani su imali priliku da vide i igraju se s dva teleta, jagnjetom i malim ponijem, koje je doveo Tomislav Matijašević iz Bogdanovaca. Tomislav, koji je i nosilac OPG-a, kaže da je današnjem seljaku teško plasirati i prodati svoje proizvode.

– Uvek je bilo teško baviti se poljoprivredom, a danas je to još teže, kada se moramo boriti s trgovačkim lancima i uvozom. Mislim da je hrvatski seljak nešto što će izumreti. Ljudima je mnogo lakše otići u trgovački centar jer tamo mogu pronaći sve što im treba, ali ne treba zaboraviti na činjenicu da je kvalitet ipak na pijaci – rekao je Matijašević.

Iz gradske uprave su poručili i da je ovo samo jedna od aktivnosti kojima se planira popularizovati domaće proizvode sa pijace. Gradska pijaca uključila se i u projekat Udruženja hrvatskih tržnica – “Sertifikovanje seljačkih pijaca”, kojim se postiže pravo na upotrebu zaštićene oznake “Proizvodi hrvatskog seljaka”.

Cilj ovog projekta je promovisati domaće proizvode, kupcima garantovati poreklo proizvoda koje kupuju, a sertifikovanim proizvođačima olakšati plasman proizvoda i zaštititi ih od nelojalne konkurencije.

Upravnik vukovarske Gradske pijace Igor Antolović rekao je kako je popunjenost tezgi i lokala oko 80 odsto, a gradonačelnik Penava izrazio je zadovoljstvo dosadašnjim poslovanjem ovog objekta.

S.Velebit

Pregled stranice

Trenutno na stranici: 2
Današnje posete: 54
Ukupan broj poseta: 916430

RAPSODIJA d.o.o.
Glavna 5A, 32227 BOROVO,
Tel: 032 438 238, Fax 032 438 239
marketing@radio-borovo.hr